همشهری آنلاین: اولین دوره مسابقات رنکینگ کشوری بولینگ به میزبانی هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران برگزار شد و در پایان حسین ونکی و زهرا حکم الهی موفق به کسب مقام قهرمانی در دو رده بانوان و آقایان شدند.

Bowling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، این دوره از مسابقات رنکینگ در رده سنی آزاد در تاریخ 26 دی ماه در سالن بولینگ مجموعه ورزشی، تفریحی اریکه ایرانیان برگزار شد و در پایان حسین ونکی موفق به کسب مقام قهرمانی در رده آقایان شد. سید حمید سیدعزیزالله، قاسم معین درباری و سام بیگدلی به ترتیب مقام‌های دوم تا چهارم این رقابت‌ها را کسب کردند.

در رده بانوان نیز زهرا حکم الهی موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

رزیتا عابدین مال امیر، سارا پارسا، اسماء عابدین مال امیر، آتش سناجیان، کبری عابدی، فرهاد طاهری، عماد شقاقی و سارا فرج‌الله لواسانی قضاوت این دوره از مسابقات را برعهده داشتند. آقایان نصرالله جعفری، مسئول برگزاری مسابقات؛ علیرضا فریدجم، نمایند فدراسیون؛ سام سلیمی، نماینده فنی و جواد صمدپور، عضو کمیته اجرایی مسابقات در این رقابت‌ها حضور داشتند.

مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور علی‌اصغر فوادیان، دبیر فدراسیون، جمشید بابایوسفی، رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان، سعید گرجی، نایب رئیس هیات تهران، امیرسعید نیاورانی، سرپرست ورزش بولینگ، جمعی از ورزشکاران، داوران و مربیان این رشته ورزشی در سالن بولینگ اریکه ایرانیان برگزار شد.

کد خبر 246213
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز